دیابت و کلیه عملکرد 38٪ به چه معناست و چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و کلیه عملکرد 38٪ به چه معناست و چگونه آن را بهبود بخشدچه دیابت و کلیه عملکرد 38٪ استفاده و چگونگی بهبود آن؟ از عملکرد کلیه ما می توانیم می دانیم که چگونه جدی کلیه ها آسیب می بینند، که مرحله بیماری در است و چه نوع درمان باید برای درمان این بیماری استفاده شود. در زیر من به شما اطلاعات بیشتری در مورد 38٪ عملکرد کلیه بگویید.

عملکرد کلیه 38٪ در دیابت یعنی چه؟

عملکرد کلیه 38٪ در دیابت بدان معنی است که دیابت آسیب کلیوی ناشی از است و مردم در حال حاضر از دیابت و بیماری کلیه رنج می برند در همان زمان است.

از تعداد 38٪ ما می توانیم می دانیم که وجود دارد فقط سمت چپ 38٪ کلیه می تواند به طور معمول کار و در حال حاضر این بیماری در گوزن 3 است اما نزدیک به مرحله 4. به طوری که بیمار تقاضا به درمان مناسب در حال حاضر، در غیر این صورت ممکن است آنها را به صورت نیاز دیالیز یا پیوند کلیه.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در دیابت و کلیه بیماری؟

برای افراد مبتلا به دیابت و بیماری کلیه، اگر آنها می خواهند برای جلوگیری از این بیماری را بدتر و یا بهبود عملکرد کلیه می رود، اولین چیزی که آنها باید انجام دهید این است که به کنترل سطح قند خون است. پس از آن آنها باید درمان سیستماتیک برای حل مشکل کلیه از ریشه آن را.

به جز درمان، بیمار بیماری کلیوی نیز باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را و به شکل یک عادت سالم زندگی است که می تواند کلیه را از آسیب بیشتر جلوگیری می کند.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک در بهبود عملکرد کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/diabetic-nephropathy-treatment/4056.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، دیابت و کلیه عملکرد 38٪، عملکرد کلیه 38٪ چگونه به بهبود آن ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: